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Lean Pricing is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies. You will discover a great number of case studies where these methods are successfully applied which will help you set-up or optimize your current pricing strategy.This book will answer the following key questions:- What price can you ask ?- What pricing strategy will you adopt ?Whether you launched a startup or work for a big tech company is not important. As long as you believe that pricing plays a key role in your success, this book will provide the guidance, insights and inspiration you need.Lean Pricing is part of the Lean series, a series of books tackling the challenges that technology entrepreneurs and companies are facing. Other publications include Lean Marketing (not yet released).Omar Mohout is a Growth Engineer. He is an expert in building repeatable, scalable customer acquisition engines for born-on-the-web companies. Omar is an entrepreneur that turned startup advisor & mentor.Bron : http://bussinessandeconomics.diekeure.be
Prices --- lean, change, gedrag, cultuur, adviseren --- Prijsvorming --- Prijszetting --- Startende ondernemingen --- Lean management --- Sales management --- Startende onderneming --- Lean --- Salesmanagement --- Economics --- prijsbeleid --- consumenten --- prijsbepaling
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Comment s'opère la mutation des politiques industrielles par les États nations dans le cadre de l'Union européenne et des règles de la gouvernance économique mondialisée ? Les actions nationales menées au nom du patriotisme économique ne sont plus adaptées à l'Union européenne. Leur efficacité est limitée par les stratégies des groupes « globalisés », tandis que les règles communautaires interpellent et encadrent leur légitimité. La portée des politiques publiques est donc en cause et débouche sur la question de l'échelle pertinente d'une intervention. C'est, a minima, la capacité de répo
Economic law --- E-books --- Colloque --- --2010 --- --actes --- --Entreprises --- Politique industrielle --- Compétitivité (économie politique) --- Alliances stratégiques (affaires) --- Mondialisation --- Europe de l'Ouest --- Intégration économique. --- Business enterprises --- European Union countries --- Congresses --- Industrial policy --- Competition --- Strategic alliances (Business) --- Globalization --- Corporation law --- Sociétés --- Concurrence --- Alliances stratégiques (Affaires) --- Government policy --- Economic aspects --- Droit --- Politique gouvernementale --- Aspect économique --- EPUB-ALPHA-E EPUB-LIV-FT LIVDROIT STRADA-B --- union europeenne --- monopolie --- politique des prix --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- FR / France - Frankrijk --- 338.40 --- 338.45 --- 338.50 --- 380.23 --- 334.154.1 --- europese unie --- monopole --- prijsbeleid --- Industrieel beleid: algemeenheden --- Industriële autarkie. Economisch nationalisme. Verankering van vennootschappen --- Vormen van monopolistische orde (algemeenheden). Economisch malthusianisme --- Vorming van internationale prijzen. Internationale gelijkheden en verschillen. Concurrentievermogen --- Verkeer van personen en goederen. vestiging van personen. Technische beperkingen. Vrijheid van beroep. Openbare markten. Europese eenheidsmarkt --- Entreprises --- --E-books --- Labor laws and legislation --- Social legislation --- Europe --- Economic policy. --- Politics and government. --- Intégration économique
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